keskiviikko 15. heinäkuuta 2015

Blaaah joku alotus~

Moikka ja tervetuloa~~


Mä olen Panda, netissä pitkälti Thepandakingdomina tunnettu 17 vuotias kakara Lahesta, joka haaveilee yliopistopaikasta Barcelonassa, mutta joka on täysin kyllästynyt opiskelemaan. Olen siis lievästi ristiriitainen ihminen muttei anneta sen haitata. ^^' 
Harrastan aktiivisesti kummallisia juttuja, kuten cosplayta, soittelen bassoa bändissä jonka jäsenistö vaihtuu vuosittain ja valokuvaan kaikkea ympärilläni. 

Näiden harrastusten lisäksi kirjoitan. Kirjotan blogia, siis joo tätä blogia kyllä juu, mutta myös toista blogia. Sen nimi on Mörkö vaatekaapissa ja se kertoo pitkälti ihan vaan elämästäni, mutta hyvin cosplay painoitteisesti, ehkä siksi että cosplay on se juttu. :D 
Kuitenkin blogin lisäksi kirjotan myös novelleja, joskin niitä huomattavasti harvemmin kuin blogi postauksia mainitsemaani kaappi mörköön. Se taas johtuu siitä että novellien suhteen olo on se juttu, tarvin semmosen tietyn olon tai fiiliksen...olo on parempi sana tähän ehkä. Jos mulla ei ole oloa niin mitään kunnollista ei synny. En väitä että se mitä välillä syntyy ololla varustettuna olis jotenki kunnollista, mutta ilman oloa ei synny edes sitä vähää. Olo on siis erittäin  tärkeää! ^^

Mulla on ollut tosi pitkä tauko novellien kanssa, koska mä hukkasin olon. Mä en tiedä minne se on mennyt, mutta mä ajattelin että mä etsin sen. Olon hukkaaminen on vakavaa, jos olo on tarpeeksi kauan hukassa, sitä ei ehkä enää koskaan löydä, ja se jos mikä on paha juttu. Niinpä mä toivon että Story toisi olon takaisin~ 

En lupaa olla aktiivinen, olo on niin salamyhkäle, ettei se noudata mitään aikatauluja tai tuu kun pyytää, se vaan ilmaantuu jos on ilmaantuakseen, on vähän aikaa ja katoaa ilmaantuakseen taas joskus uudelleen. Kirjoitan kun olo palaa~ Siksi tätä blogia ei kannata lukea jos odottaa että uusi postaus ilmestyy joka viikko tai edes joka kuukausi. Kuitenkin kirjoitan aina kun on jotain kirjoitettavaa, sen voin luvata, mutta voi oikeasti mennä varmaan puolisenkin vuotta ettei mitään uutta kuulu. 
Tosin nyt aluksi julkaisen tännekkin kaikki mitä mulla on valmiina. Ne kaikki on ollut Kaappi mörössä jo kauan, siirrän niitä tänne pikkuhiljaa, ja kun ne loppuu ollaan jännän äärellä ja katsotaan tekeekö The Olo come backin, toivottavasti tekee.

Jos ei tee niin ei siihenkään ehkä EHKÄ maailma kaadu, voin ainakin tulla kertomaan välillä jostain hyvistä kirjoita joita olen lukenut, aina kun kerkeän lukea jotain hyvää kirjaa muuten vaan. Koulun takia luetuista en tule turisemaan, koska ne luetaan niin koomassa ettei niistä ole mitään turistavaa. 

Joskus saatan myös tulla sepittämään tänne ihan vain tajunnan virtaakin, koska kaappi mörössä sellaisista postauksista ei olla välitetty. Ne ketkut joita kai lukijoiksikin kutsutaan vahtaa suurimmaksi osaksi nimittäin cosplay sönkötystä, eikä siinä mitään, cosplay sönkötyskin on oikein hyvä ^^

Mutta koska tämä alkaa mennä jo pahasti pitkän puoleiseksi niin jätän tämän toistaiseksi tähän, ja odottelen, koska odotus palkitaan. Odottelen että joku löytää tänne, ja kun edes yksi on löytänyt tänne, alan etsiä oloa~



Panda kuittaa~~~ 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti