keskiviikko 19. elokuuta 2015

Doors



Doors


Istuin kylmällä lattialla ja päässäni pyöri. Tahdoin siitä tilasta pois, mutta ovia oli liikaa. En ollut löytänyt oikeaa ovea vaikka olin kuinka yrittänyt. Paikasta oli sammunut valot ja minun oli kylmä. Tärisin siinä saastaisessa nurkassa ja kyynelet valuivat hiljaa poskiani pitkin alas kastellen polveni joihin nojasin päätäni. Minua väsytti ja olin epätoivoinen, tai en oikeastaan ollut, olin jo menettänyt toivoni kokonaan, enkä uskonut voivani enää löytää ulos. Kävin hiljaa mielessäni läpi jokaisen kohdan elämästäni jotka olisin halunnut tehdä toisin, mutta joita en enää ikinä voisi korjata, koska jäisin sinne ja hiipuisin hiljaa pimeydessä olemattomiin ja lopulta kokonaan pois. Käperryin pieneksi palloksi lattialle ja painoin silmäni kiinni. Tärisin kylmästä.
Kului aikaa, en tiedä paljonko. Kuulin etäisesti että jokin olisi liikahtanut jossakin lähellä, mutta en päässyt kunnolla tajuihini, en vain jaksanut edes yrittää. Tiesin kuvittelevani. Tunsin kuinka joku asetti lämpimän kätensä hartialleni ja yritti ravistaa minua hereille, mutten saanut itseäni avaamaan silmiäni.
Hän nosti minut syliinsä, piti tiukasti itseään vasten ja kantoi minut ulos. Pystyin taas hengittämään ja annoin itseni nukahtaa siihen.
Kun heräsin näin edessäni huolestuneet kasvot joista paistoi suuri helpotus kun avasin silmäni. Katselin häntä, kunnes silmäni painuivat takaisin kiinni ja kuiskasin "kiitos" vaipuessani takaisin pehmeään uneen. Tiesin olevani taas turvassa.




Moikka~

En ole hetkeen postannut tänne mitään...anteeksi UnU Se johtuu ihan siitä että The Olo kävi lomalla, en tiedä tosin missä, mutta eilen se palasin takaisin ja toi mukanaan tuon~ Se ei ole pitkä ja se on vaan tommonen, toive joka on kirjoitettu lyhyeksi kohtaukseksi, mutta toivottavasti piditte~


Panda kuittaa~~



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti