perjantai 16. lokakuuta 2015

Yksin



Yksin

Yksin tänne jää
Ei voi ymmärtää
Tuhkaan häviää
Ei ei enää
Pysty nousemaan
Laittaa vastaan
Kun tuhkaan hautautuu

Kulje ei enää
Ei määränpää
Aika tähän jää
Ei mee enää
Voiko voiko tää
Voiko määränpää
Jota ei se nää
Enää olla hajallaan

Pyrstön kultaisen
Minä kadotin sen
Ei enää pysty lentämään
Pyrstön kultaisen
Minä kadotin sen
Ei kanna siivet sen enään

Joskus lentää saan
Mä vapaana vaan
Löydän synninmaan
Ei saanutkaan
Ennen yötä tää
Mä viellä tähän vaan jään
Ei pysty heräämään
Jäi kiinni menneeseen

Ei mee helvettiin
Meni portit jo kii
Joskus kertoo niin
Ei meeny niin
Ylös nousemaan
Ei se lupaa saa
Yksin tuonelaan
Hukku raukka huumeisiin

Pyrstön kultaisen
Minä kadotin sen
Ei enää pysty lentämään
Pyrstön kultaisen
Minä kadotin sen
Ei kanna siivet sen enää

Pyrstön kultaisen
Minä kadotin sen
Ei enää pysty lentämään
Pyrstön kultaisen
Minä kadotin sen
Ei kanna siivet sen enään

Mut mä jään
En pääse lähtemään
Anna Herra voimaa elämään

Pyrstön kultaisen
Minä kadotin sen
Ei enää pysty lentämään
Pyrstön kultaisen
Minä kadotin sen
Ei kanna siivet sen enään

Pyrstön kultaisen
Minä kadotin sen
Ei enää pysty lentämään
Pyrstön kultaisen
Minä kadotin sen
Ei kanna siivet sen enään





Moikka~

Tällä kertaa jotain muuta kuin novelli. Tää on teille runo, mutta oikeestaan se on biisi. Mä en vaan ite osaa tehä järkevää melodiaa, mut mä toivon et joku joskus semmosen tähän sais, joko minä ite joskus jos oppisin siirtämään melodioita päästä paperille, tai sit joku isompi ihminen.


Kirahvilapsi kuittaa~~ 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti